sobota, 27 kwietnia 2024

Prezent na Komunię - oryginalna pamiątka pierwszej Komunii dla dziewczynki

Aniołek w ramce - oryginalna pamiątka pierwszej Komunii dla dziewczynki

Dzień dobry :) Kwiecień to dla mnie bardzo pracowity miesiąc, ze względu na duuużo pracy. Pytacie mnie o pomysł na wyjątkowy prezent na Komunię od chrzestnej, chrzestnego, lub od rodziców. Realizuję Wasze zamówienia na aniołki komunijne, robię wszystko aby doszły do Was na czas :) Dlatego tak brakuje czasu na pisanie bloga i wstawianie zdjęć. Dziś trochę nadrobię i będzie co pooglądać, bo zdjęć jest sporo. Pokażę Wam moje realizacje na aniołki komunijne dla dziewczynki

Anioł w długiej białej sukience, trzymający w ręku świecę i hostię. Prezent na Komunię od matki chrzestnej. Ramka w formacie 32x23cm

Aniołek w ramce, niepowtarzalny prezent na komunię świętą.

Piękny anioł w ramce, prezent dla dziewczynki na komunię.

Prezent na komunię dla dziewczynki. Niepowtarzalny prezent. Śliczny aniołek.

Aniołek ze świecą i hostią. Prezent na komunię dla dziewczynki.

Aniołek w drewnianej ramce. Idealny prezent na komunię.

Kolejne zdjęcia przedstawiają podobnego anioła, tym razem jako prezent - pamiątka pierwszej Komunii Świętej od rodziców i brata. Ten wzór szczególnie przypadł Wam do gustu, powtarzałam go wielokrotnie :) 

Anioł, blond włosy. Doskonały prezent na komunię.

Anielinka, blond włosy. Niepowtarzalny prezent na komunię dla dziewczynki.

Aniołek z hostią i świecą w drewnianej ramce. Prezent na komunię.

Anioł w ramce. Prezent od chrzestnej na komunię.

Ostatnio jedna z moich klientek zapytała mnie, gdzie kupuję buźki :) Nie sądziłam, że ktoś może pomyśleć że kupuję gotowe elementy do moich figurek :) Wszystko wykonuję sama, ręcznie, od podstaw, zaczynając właśnie od uformowania główek, nadania kształtu ust, pomalowaniu oczek itd. Jedyny gotowiec, to drewniane tabliczki z grawerem które zamawiam. Tła do ramek również projektuję sama, bo o to też mnie pytacie...np. czy mam dostępne jeszcze takie i takie tło. Mogę również stworzyć dowolne tło, na życzenie :)

Kolejny aniołek jako pamiątka pierwszej Komunii dla dziewczynki - w bieli i delikatnym różu, ze złożonymi rączkami, z hostią. Aniołek w ramce o wymiarach 28x23cm.

Aniołek na komunię. Blond włosy, sukienka z kwiatkami. Prezent na komunię.

Piękny aniołek w ramce. Pamiątka pierwszej komunii świętej.

Personalizowany prezent na komunię dla dziewczynki. Aniołek w ramce.

Aniołek na komunię świętą. Prezent od chrzestnej.

A tutaj aniołek w ramce z serduszkiem "Anioł Stróż" na życzenie w ulubionych kolorach dziewczynki dla której został stworzony, czyli róż i żółty :) Aniołek na komunię z wiankiem na głowie ozdobiony kwiatuszkami. Aniołki na komunię jak widać wcale nie muszą być jednolite, białe. Zamawiacie u mnie anioły z jakimś akcentem kolorystycznym - taki prezent na Komunię z pewnością ucieszy każdą dziewczynkę. Dzieci zazwyczaj i tak dostają komunijne pamiątki w postaci obrazka w kościele, więc taki aniołek w ramce z akcentem kolorystycznym będzie nieco innym upominkiem i wspaniałą pamiątką na wiele lat :)

Aniołek w drewnianej ramce. Pamiątka pierwszej komunii świętej.

Aniołek z glinki porcelanowej. Prezent na komunię dla dziewczynki.

Wybierając u mnie anioła na pamiątkę pierwszej Komunii Świętej, można określić jaki ma mieć kolor oczu, włosów, sukienki, jaki kształt, jakie dodatki, tło, treść dedykacji. Można dowolnie modyfikować z dostępnych wzorów lub opisać mi swój pomysł na anioła, a ja go dla Ciebie zrealizuję :)

Na koniec jeszcze jedna anielinka, również jako prezent z okazji Pierwszej Komunii Świętej dla dziewczynki. Anioł w głębokiej ramce. Wkrótce pokażę Wam też nowość, anioły komunijne w ramce za szybką. Ale to w kolejnym poście :)

Anioł z zimnej porcelany. Najlepszy prezent na komunię dla dziewczynki.

Anioł w ramce, prezent na pierwszą komunię świętą dla dziewczynki.

Aniołek z hostią i świecą. Najlepszy prezent na komunię.

Anioł z zimnej porcelany w drewnianej ramce. Najlepszy prezent dla dziewczynki na komunię.

Aniołek z glinki porcelanowej. Niepowtarzalny prezent na komunię dla dziewczynki.

Wszystkie anioły powstały z zimnej porcelany, którą ostatnio robię w hurtowych ilościach, aby zrealizować Wasze zamówienia na Pamiątki Pierwszej Komunii. Ostatnio trochę włączył się do pracy mój mąż, który dostał jasne instrukcje jak wykonuje się masę porcelanową i wieczorami spędza czas na gotowaniu tejże właśnie masy :) Idzie mu całkiem dobrze, a taka pomoc jest dla mnie nieoceniona :) Do pracy angażuje się również moja nastoletnia córka, która pomaga mi w pakowaniu paczek dla Was. Także okres mamy taki, że angażuje się cała rodzina :D 
Dziękuję Wam za wszystkie zamówienia, za zaufanie, za miłe wiadomości w których piszecie że anioły są piękniejsze na żywo! To dla mnie ogromna motywacja do pracy :)
Niedługo wrócę do Was z kolejną porcją aniołów, zaglądajcie tu jeśli podoba Wam się moja twórczość :)

Dlaczego Anioł w ramce to świetny pomysł na Pamiątkę Pierwszej Komunii Świętej?

Anioł jest symbolem czystości i niewinności. Umieszczony w ramce, jako Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej będzie bardzo trafionym upominkiem na tą okoliczność. Moje ręcznie wykonane anioły są tworzone przeze mnie z dbałością o każdy detal. Jest to również pamiątka w pełni personalizowana, co oznacza, że możesz wybrać dowolną kolorystykę, wygląd aniołka, oraz masz możliwość umieszczenia dowolnej dedykacji, tekstu itd. Anioł w ramce to Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej, która pozostanie z dzieckiem na wiele lat. Moje prace wykonane są z materiałów najwyższej jakości, dzięki czemu nie musisz obawiać się, że coś po jakimś czasie się rozpadnie, rozkruszy czy że figurka wyblaknie. Aniołki tworzę z najlepszej jakość glinki polimerowej, termoutwardzalnej.

Anioł w ramce jako Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej - zalety:
  • oryginalny i ponadczasowy prezent
  • trwały - pamiątka na lata
  • unikatowy 
  • wykonany w całości ręcznie
  • najwyższej jakości
  • personalizowany

Chcesz sprawić wyjątkową radość? Anioł w ramce jako Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej poleca się na prezent

Moje anioły tworzę od wielu lat. Jest to moja największa pasja, do każdej pracy podchodzę indywidualnie i z wielkim sercem. Anioł w ramce mojego autorstwa, zdobi już ściany wielu dziecięcych pokoi. Radość moich klientów, to dla mnie ogromna motywacja do tego aby nadal tworzyć. Tworzę anioły według Waszych pomysłów, wytycznych...ale też zdarza się i to dość często, że całkowicie zdajecie się na mój gust, co jest dla mnie wyrazem zaufania i dowodem na to że moje prace się Wam podobają. Jeśli więc szukasz prezentu, który ma cieszyć przez wiele lat jako Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej, lub na każdą inną okazję, skontaktuj się ze mną :)

Anioł w ramce jako Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej - zamów już teraz personalizowany prezent dla dziecka

Jeśli spodobał Ci się mój Aniołek w ramce jako Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej, lub też masz jakąś inną koncepcję na prezent w postaci aniołka dla dziecka na prezent, napisz do mnie lub zadzwoń, porozmawiajmy o aniołkach dla Ciebie :)
  • telefon: 668 196 415
  • e-mail: artilka@o2.pl
  • porozmawiajmy na messenger: Artilka

































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...