niedziela, 3 marca 2024

Aniołek dla chłopca - prezent na Komunię Świętą

 Aniołek na Komunię dla chłopca

Witam Was ciepło! Nie było mnie tu kilka dni, gdyż praca nad aniołami pochłania tak wiele czasu, że ciężko jeszcze wygospodarować chwilę na napisanie posta. Postaram się to zmienić i trochę nadrobić nieobecność na blogu. Tworzę teraz głównie Aniołki na Komunię. Wiele z Was pyta mnie, czy mogę zaproponować jakiś prezent dla chłopca z okazji pierwszej Komunii Świętej. I oto właśnie niedawno powstał pierwszy taki Aniołek na Komunię dla chłopca. Kolejne projekty takich aniołków w ramce właśnie są w trakcie realizacji, więc na pewno niedługo zamieszczę je na blogu. Tymczasem zaprezentuję Wam zdjęcie tego który już poleciał do nowego domu :)

Co kupić na komunie dla chłopca? Aniołek z zimnej porcelany w ramce. Aniołek z hostią - prezent dla chłopca.


Dlaczego Anioł w ramce dla chłopca to świetny pomysł na prezent z okazji Pierwszej Komunii Świętej?

Anioł jest symbolem czystości i niewinności. Umieszczony w ramce, jako Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej będzie bardzo trafionym upominkiem na tą okoliczność. Moje ręcznie wykonane anioły są tworzone przeze mnie z dbałością o każdy detal. Jest to również pamiątka w pełni personalizowana, co oznacza, że możesz wybrać dowolną kolorystykę, wygląd aniołka, oraz masz możliwość umieszczenia dowolnej dedykacji, tekstu itd. Anioł w ramce to Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej, która pozostanie z dzieckiem na wiele lat. Moje prace wykonane są z materiałów najwyższej jakości, dzięki czemu nie musisz obawiać się, że coś po jakimś czasie się rozpadnie, rozkruszy czy że figurka wyblaknie. Aniołki tworzę z najlepszej jakość glinki polimerowej, termoutwardzalnej.

Anioł dla chłopca jako prezent z okazji Pierwszej Komunii Świętej - zalety:
  • oryginalny i ponadczasowy prezent
  • trwały - pamiątka na lata
  • unikatowy 
  • wykonany w całości ręcznie
  • najwyższej jakości
  • personalizowany

Chcesz sprawić wyjątkową radość? Anioł dla chłopca jako Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej poleca się na prezent

Moje anioły tworzę od wielu lat. Jest to moja największa pasja, do każdej pracy podchodzę indywidualnie i z wielkim sercem. Anioł w ramce mojego autorstwa, zdobi już ściany wielu dziecięcych pokoi. Radość moich klientów, to dla mnie ogromna motywacja do tego aby nadal tworzyć. Tworzę anioły według Waszych pomysłów, wytycznych...ale też zdarza się i to dość często, że całkowicie zdajecie się na mój gust, co jest dla mnie wyrazem zaufania i dowodem na to że moje prace się Wam podobają. Jeśli więc szukasz prezentu dla chłopca, który ma cieszyć przez wiele lat jako Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej, lub na każdą inną okazję, skontaktuj się ze mną :)

Anioł dla chłopca jako Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej - zamów już teraz personalizowany prezent dla dziecka

Jeśli spodobał Ci się mój Aniołek dla chłopca jako Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej, lub też masz jakąś inną koncepcję na prezent w postaci aniołka dla dziecka na prezent, napisz do mnie lub zadzwoń, porozmawiajmy o aniołkach dla Ciebie :)
  • telefon: 668 196 415
  • e-mail: artilka@o2.pl
  • porozmawiajmy na messenger: Artilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...