wtorek, 6 lutego 2024

Aniołki w ramce

 Aniołek w ramce

Witam serdecznie na moim blogu, gdzie będę prezentować moje rękodzieło. Głównie będą to aniołki z masy termoutwardzalnej na różne okazje, oraz inne figurki. Znajdziecie tutaj aniołki w ramce, metryczki dla dzieci, ręcznie zdobione kubki i wszystko co jeszcze przyjdzie mi do głowy...a pomysłów ma bardzo dużo :) Jeśli to czytasz, to bardzo mi miło że trafiłeś na moją stronę i mam nadzieję, że zostaniesz tutaj ze mną na dłużej :)
Hmm...może zacznę od przedstawienia się Wam :) Właśnie o tego przecież powinnam była zacząć ten mój pierwszy post! :) Mam na imię Mariola. Od zawsze pasjonowałam się rękodziełem i sztuką. Ten blog poświęcony jest mojej twórczości związanej z figurkami z glinki polimerowej, ale wcześniej tworzyłam również przez kilka lat aniołki z masy solnej, wyplatałam koszyki z papierowej wikliny, zdobiłam przedmioty techniką decoupage, szyłam, tworzyłam biżuterię...także jak widzicie temat rękodzieła jest mi szeroko znany :) Mam nadzieję, że nowe pomysły z którymi do Was tutaj przychodzą spodobają Wam się równie tak, jak moje poprzednie ręcznie tworzone przedmioty. 
Dziś wstawię dla Was kilka aniołków w ramce. Anioł stróż w ramce to ciekawy pomysł na prezent dla dziecka z okazji urodzin, chrztu, komunii i wielu innych okazji. Personalizowane ramki z aniołkami to piękna pamiątka.

Anielinka w kolorach różu i turkusu, to jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych :)

I w nieco delikatniejszych barwach pastelowego różu i fioletu

A tutaj aniołek w ramce poziomej, w zimowym ubranku.

I to tyle na dziś :) W kolejnym poście zaprezentuję Wam aniołka stróża dla chłopca.
Tymczasem uciekam lepić misia zamówionego na walentynkowy kubek. Wkrótce oczywiście również zaprezentuję go na blogu. Życzę Wam miłego popołudnia!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...